Güneşten elektrik üretim PV kursu


egitim_tanitim2Empati eğitim kurumları Eskişehirde bir ilke imza atıyor.
PV Fotovoltaik konusunda ülkemizde ve yurtdışında eğitimler veren Fotoelektron Eğitmeni Deniz Selkan Polatkan temel seviye eğitim için Eskişehire geliyor.
Tarih:3 Nisan 2010
Yer: Empati Eğitim kurumları
Konu: Güneş elektriği “Fotovoltaik Temel bilgiler” Eğitimi
Katılım ücreti:50 TL
Katılım sertifikası verilecektir
İletişim:
Empati eğitim kurumlarıEskişehir Temiz Enerji
Tel: 230 2211- 2308044
Cep tel: 05057659515- 05054007927
Adres: İstiklal mahallesi reşadiye cami karşısı, Günaydın kırtasiye üstü. Merkez İşhanı Kat:3

17 Mart, 2010 tarihinde Enerji, Energy, Eğitim, Education, Güneş, Solar içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

